Dela sidan:

Stora Annonsörpriset delas årligen ut till en person eller en organisation som har gjort en betydelsefull insats för landets annonsörer. Priset utses av Sveriges Annonsörers styrelse.

– Hyper Island och Berghs School of Communication gör båda fantastiska insatser för landets annonsörer genom att erbjuda aktuella utbildningar av hög kvalité, och genom att utbilda morgondagens skarpaste kommunikatörer. YouTube har erbjudit annonsörerna en helt ny plattform att kommunicera på och har varit högst delaktiga i paradigmskiftet, där rörlig bild blir allt mer väsentligt för marknadsföring och kommunikation, säger Mats Liedholm, styrelseordförande och vd på Valora Trade, i ett pressmeddelande.

Under Stora Annonsörsdagen den 29 april kommer vinnaren presenteras. Under dagen kommer också kommunikationscheferna för politiska partier delta i en debatt som handlar om reklamens värde för samhället.

Debattörerna är Nina Wadensjö (s), Per Nilsson (m), Mia Widell (kd) och Emma Rung (mp).

Stora Annonsördagen hålls på Grand Hôtel i Stockholm.



Dela sidan: