Dela sidan:

Kampanjen är det senaste resultatet av de musiksamarbeten som gjorts de senaste åren mellan Sony Music och Carlsberg-ägda varumärket Xide. I år skapar de en virituella nattklubbsupplevelse där gästen själv styr hur kvällen ska fortlöpa. Interaktiviteten tar uppgångspunkt i släppet av Lilla Sällskapets nya singel "Nattdjur".

Genom att gå in på kampanjsajten kan besökaren följa med pop-duon på en nyckfull resa genom natten. Musikvideon är producerad av B-Reel och framtagen i samarbete med M&C Saatchi Stockholm.

Lilla Sällskapets Mats Norman hoppas att fansen kommer uppskattar att man tagit musikvideoskapandet ett steg längre.

– Några av våra absolut bästa festnätter har varit tillsammans med folk från publiken efter spelningar, så att bjuda in dem även digitalt kändes självklart. Jag uppmanar alla nattdjur där ute att gå in och joina festen med mig och Erik. De som hållit ögonen öppna har kunna följa olika teasersläpp i sociala medier och på klubbar runt om i Stockholm, Göteborg och Malmö, säger han i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp:
Kund: Carlsberg/Xide
Byrå: M&C Saatchi
Produktionspartners: Sony Music och Google
Produktionsbolag: B-Reel
Regissör: Magnus Härdner



Dela sidan: