Dela sidan:

Metro Mode samarbetar med Gina Tricot när klädkedjan släpper sin Limited Edition-kollektion i slutet av september. Samarbetet innefattar bland annat ett modeevent på Café Opera den 26-27 september där kollektionen kommer lanseras exklusivt för besökarna.

- Vi är glada och förväntansfulla inför detta spännande samarbete med Metro Mode. Magasinet med dess starka profiler lockar en stilsäker och kommersiell publik som stämmer bra överens med Gina Tricots målgrupp. Med Metro Mode Fashion Days by Gina Tricot öppnar vi upp portarna för ett spännande, händelserikt modeevent för tjejer som älskar skönhet och mode, säger Alexandra Davidson, PR & Pressansvarig, i ett pressmeddelande. 

Under eventet kommer besökarna kunna ta del av aktiviteter från sponsorer och samarbetspartners. Både Metro Modes redaktion och Metro Modes bloggare kommer finnas på plats.

– Många modeevenemang i dag är riktade till en liten grupp människor i branschen. Vi ville göra något där alla som är modeintresserade är välkomna och tillsammans med Gina Tricot blev det möjligt, säger Hannah Sjöström, publisher på Metro Mode, i ett pressmeddelande. 



Dela sidan: