Dela sidan:

När Sveriges Annonsörers årliga tema- och inspirationsdag Stora Annonsörsdagen i år går av stapeln är det författaren och styrelseledamoten Lottie Knutson som håller i spakarna. Dagen hålls den 10 mars och årets tema är Marknadschefen 3.0. Lottie Knutsson kommer att undersöka hur tankarna kring morgondagens marknadschef går.

Lottie Knutson ska diskutera utmaningarna med bland andra företrädare för Forsman & Bodfenfors, Volvo Lastvagnar och Minna Dahlberg på Kronans Apotek som blev Sveriges Bästa Marknadschef 2014.

– Jag hoppas att mina erfarenheter inom digital transformation, snabb förändring och kris hjälper till att blicka in i framtiden för svenska marknadschefer. Mina förväntningar på Stora Annonsördagen är att ta del av alla kloka impulser och lärdomar inom kommunikation, med betoning på nya krav på vår yrkesroll utifrån förändrade konsumentbeteenden. Särskilt fokus kommer jag att lägga på de så kallade lågintensiva kriserna inom företaget, säger Lottie Knutson, i en kommentar.

Lottie Knutson var kommunikationsdirektför på Fritidsresor under tsunamikatastrofen i Sydostasien.



Dela sidan: