Dela sidan:

Efter Frankrike och Belgien har det nu blivit Sveriges tur att få in den nya drycken Finley på marknaden. Målgruppen är de lite äldre som letar efter ett alkoholfritt alternativ eller som inte tycker om de sötare läskedryckerna.

– Drycken har gått väldigt bra i Frankrike och Belgien och det ska bli spännande att se hur konsumenterna i Sverige tar emot den, säger Björn Lindblad, varumärkeschef på Finley, i en kommentar.

Lanseringskampanjen kommer att synas ibland annat tv, utomhus, digitalt och radio. Budskapet är "för dig som har erfarenhet av smak och erfaren nog att veta att du bara ska agera tufft om du verkligen är tuff".

Arbetsgrupp:
Beställare
Björn Lindblad, varumärkeschef FÏNLEY, The Coca-Cola Company

Isobar
Alexander Slagare, Art Director
Cecilia Högkvist, Copy
Helena Skarle, PR
Johan Hedlund, Account Director
Martin Petersson, Account Manager

Carat
Christin Ericsson, Account Director
Olivera Nivlin, Account Manager 



Dela sidan: