Dela sidan:

Varje år lanserar Blossa en ny årgångsglögg designad av Scandinavian Design Group (tidigare Jensen Pamp McCann). Nu ska de stärka upp kommunikationen med hjälp av reklambyrån McCann Stockholm. 

– Deras erfarenhet och sätt att arbeta passar oss bra och vi ser fram emot att sätta igång samarbetet så snart som möjligt, säger Nathalie Mallendant, Nordic brand development manager, i en kommentar.

Uppdraget består i att ta fram en kommunikationsplattform och en integrerad kampanj som går upp senare i år.

– Vi mycket glada över att Blossa har valt att samarbeta med oss. Det är ett klassiskt varumärke som fått allt hårdare konkurrens de senaste åren från många olika aktörer, säger Thomas Gibson, projektledare och vice vd på McCann Stockholm. 

Arbetsgrupp:
Thomas Gibson, Projektledare
Carl-Johan Schultz, Planner
Jonna Liljendahl, Produktionsledare
Per-Olof Lundgren, Copywriter
Petra Wiik, Art Director 



Dela sidan: