I fjol lanserade Bingo Rimér ett nytt vin med namnet "Sexy by Sweden" som stoppades av Systembolaget. Orsaken var att namnet och förpackningen anspelade på sex. 

Nu gör han ett nytt försök med rosévinet "Bingo by Sweden" på låda. Han själv pryder förpackningens båda sidor, och pipen där vinet ska flöda ur har olyckligtvis hamnat i höjd med fotografens genitalier. 
– Jag anlitade designbyrån Gustaf Boman Network och de hade aldrig gjort en box förut. De tänkte inte på det där med streckkoden eller pipen, säger han.

Det låter lite för bra för att vara sant.
– Ja, eller hur. Men det var så.

Den här gången hoppas han ha bättre lycka hos Systembolaget, och att boxen ska sälja som smör i solsken. 

Hur ska du marknadsföra det?
– Jag har inte riktigt kommit så långt än. Tanken är att jag till helgen ska samla ihop en fokusgrupp – ett gäng sköna bloggtjejer och löst folk –som ska testa och betygsätta. Sen ska jag lägga upp en strategi.