Dela sidan:

När Bredbandsbolaget trappar upp konkurrensen med solen gör de det i sann tvshop-anda och en tonad kille med bar överkropp. Allt för att få kunderna att spendera sommaren i tv-soffan i stället för på badstranden.

– Vi vill påminna våra kunder om att vi har väldigt bra tv-underhållning hela sommaren. Så bra att det är värt att stanna inne. Genom en överdrivet anspråksfull ansats vill vi med humor visa våra kunder att vi nu kommer gå steget längre i vårt servicetänk, säger Sara Hallsund, marknadschef på Bredbandsbolaget, i en kommentar.

Kampanjen är framtagen i samband med Acne Advertising.

– Detta är ett lite annorlunda, men också väldigt underhållande sätt att göra en kampanj för Bredbandsbolagets tv-tjänster, säger Emma Branting, projektledare på Acne Advertising.

I och med den upptrappade konkurrensen väntar vi med spänning på solens nästa giv. Om hen kontrar med att leverera pangväder i sommar återstår att se.

Se filmen här: 



Dela sidan: