Dela sidan:

Den senaste tiden har den nya kommunikationsbyrån tagit in flera nya kunder som Apollo, Eton och Ur & Penn. Nu ansluter  även Symantec med Norton till byrån. Norton var tidigare kund hos den nedlagda byrån Naked som Folket-grundarna Fredrik Svensson och Johan Falk ledde.

– Tillsammans STHLM har visat en stor förståelse inför de utmaningar vi står inför och kan hjälpa oss att förtydliga vårt erbjudande på den nordiska marknaden. Vi valde dem som partner framförallt för deras kreativa höjd och deras förståelse för digitala kanaler, säger Martin Munkner, nordisk marknadschef för Norton i ett pressmeddelande. 

Samarbetet tar sin början i framtagandet av en ny nordisk kampanj som kommer att se dagens ljus under hösten.

– Norton är ett otroligt spännande varumärke och de vill bli utmanade. De förstår att de måste hitta nya sätt för att nå sin målgrupp och att de måste skapa lösningar som inte kräver köpt media för att nå ut. Vi kommer lägga stort fokus på att skapa content som framförallt ska fungera i sociala medier och egna kanaler, säger Fredrik Svensson partner på Tillsammans Sthlm i en kommentar.

– Allt för mycket kommunikation i denna kategori bygger på skrämseltaktik. Vi tror på att det finns nya sätt och nya kanaler att prata inom kategorin och lyfta upp frågan om internetsäkerhet till en allmän diskussion, säger Kristian Mirsch partner och digital director på Tillsammans i en kommentar

Arbetsgrupp på Tillsammans Sthlm som kommer att jobba med Norton blir: Fredrik Svensson, kundansvarig Yasin Lekorchi, senior creative Kristian Mirsch, digital director Pelle Kimvall, creative Fredrika Frenkiel, head of production



Dela sidan: