Dela sidan:

JM har genomfört en mediebyråpitch under hösten, där Zenith gick vinnande ur striden. Byrån får ansvaret för alla medier inklusive programmatic och SEM/SEO. Alexandra Nyholm blir kundansvarig. 

– JM:s varumärke är otroligt spännande och vi ser verkligen framemot att starta samarbetet. Självklart är vi otroligt stolta över att JM väljer Zenith, det är verkligen ett kvitto på att vår byrå är på helt rätt spår. Under de senaste åren har vi byggt Zenith till ett nytt spännande erbjudande på marknaden i Sverige och vi är definitivt en av de nya utmanarna bland mediebyråerna, säger Zeniths vd Anna Hjalmarsson i en kommentar. 

Marknadschefen Johan Höök kommenterar byråvalet: 
– JM har gjort en noggrann genomlysning av byråer. Både JM och Zenith ser väldigt långsiktigt på nya partnerskap och vi ser framemot att få jobba med en byrå som har hög energi och solid digital kunskap.


Dela sidan: