Dela sidan:

Tillsammans med den digitala kommunikationsbyrån Digitas LBi ska Lindex tillsammans koppla greppet kring kundupplevelsen. 

– Vi letade efter en partner som kan leverera både bredd och spets inom digitala kompetenser utan att tappa helhetsperspektivet på kund och varumärke. DigitasLBi erfarenhet, närhet till vårt huvudkontor i Göteborg och internationella nätverk fällde avgörandet, säger Lindex marknadsdirektör Johan Hallin i ett pressmeddelande.

Samarbetet har redan påbörjats inom flera områden med målet att lansera nya lösningar inom Lindex digitala eko-system för att stötta Lindex expansion.

– Lindex har gjort en fantastisk resa som varumärke och företag de senaste åren. Det gäller även online och Lindex är erkänt duktiga på omni-channel commerce. Att få vara med och hjälpa Lindex i den fortsatta utvecklingen digitalt och kunna erbjuda bästa kundupplevelsen känns superspännande, säger DigitasLBi:s svenske vd Pierre Renhult i en kommentar.



Dela sidan: