Dela sidan:

Rebecka Edgren Aldén har tidigare arbetat på Bonnier Tidskrifter i redaktionella roller som andreredaktör på Damernas Värld och innan dess chefredaktör på mama och Family Living. Hon är också aktuell som författare med boken "Den åttonde dödssynden". 
– Jag har jobbat länge på Bonnier tidskrifter med många olika magasin, och vet hur otroligt starka varumärken vi har – och framför allt, hur nära relation vi har med våra läsare, oavsett hur vi kommunicerar med dem, i tidningen, digitalt, i sociala medier, på resor eller event. Det känns fantastiskt kreativt och kul att få utveckla nyskapande sätt att tillsammans med annonsörerna kommunicera med den här starka målgruppen, säger hon i en kommentar till det nya jobbet som konceptansvarig på contentavdelningen. 

På Perfect Day Media arbetade Therese Nilsson som försäljningschef. Nu går även hon in på Bonnier Tidskrifters contentsatsning. 
– För att kunna utveckla lyckade koncept som är givande både för målgruppen och kunden, krävs starka varumärken. Därför ser jag en otrolig potential i Bonnier Tidskrifter och det ska bli väldigt spännande att både förvalta och utveckla konceptavdelningen, säger hon. 

Bonnier Tidskrifters annonsdirektör Andreas Sandin
– Med Therese och Rebecka som konceptansvariga ser vi till att vi på bästa sätt kan kombinera kreativa annonslösningar med sådant som fungerar i våra redaktionella miljöer. Kombinationen är det som säkerställer resultat och effekt.


Dela sidan: