Dela sidan:

I augusti förra året gick Ola Bringle till Chimney. Men det blev en kort sejour och nu står det klart att han värvas som strategi- och konceptchef på Occasion, enligt Dagens Media.
– Det jag ser fram emot mest är att utveckla morgondagens Brand Experience-kommunikation tillsammans med teamet. Det känns enormt kul att bli en del av den långsiktiga resa som Occasion är inne på, säger han till tidningen.

Occasion omsatte drygt 100 miljoner kronor 2015, med en vinst på 10 miljoner kronor. Vd Mattias Trotzig menar att byrån är inne i en positiv spiral, med stora tunga uppedrag och stark tillväxt.
– Med Ola som ansvarig för att driva vårt erbjudande framåt så får vi det bästa av två världar. Dels Olas mångåriga erfarenhet av branschen med kunskap om själva hantverket och vad som funkar. Men framförallt Olas spets vad det gäller digital och rörlig kommunikation samt content marketing, vilket blir allt mer naturliga delar av vårt erbjudande, säger Mattias Trotzig.



Dela sidan: