Dela sidan:

I slutet av juni lanserar Resumé de nya analysbreven Resumé Insikt Media, Resumé Insikt Kommunikation och Resumé Insikt Marknad. Här ska vi med hjälp av bland annat fallstudier beskriva och förklara branschens utmaningar.

LÄS MER: Här är nya Resumé Insikt

Till teamet som jobbar med Resumé Insikt har vi nu knytet tre experter som varje månad kommer bidra med sina perspektiv.

Thomas Baekdal är dansk medieanalytiker och en av Nordens mest eftersökta experter inom digitalisering av mediebolag. Framför allt har han gjort sig känd för sin analyser av hur digitaliseringen förändrat vår mediekonsumtion.

Sara Rosengren är docent på Handelshögskolan i Stockholm och forskar på avdelningen Marknadsföring och strategi. Ett välkänt namn inom marknadsföring både i Sverige och Europa. Hon kommer främst skriva om sin egen och andra forskning inom marknadsföring.

Gustav Martner grundade byrån Daddy 2000 som sedan omvandlades till CP+B Europe. Mellan 2011 och 2015 var han även ordförande för Sveriges Kommunikationsbyråer. I dag jobbar Martner som frilansare, framför allt som expert inom digitalisering och med CSR-frågor.


Dela sidan: