Dela sidan:

I dag presenterar Epica guldvinnarna efter veckans juryöverläggningar. De finaste priserna, Grand Pix, delas ut i morgon torsdag. Flest guld, fyra stycken får Forsman & Bodenfors. Ingo och Cohn & Wolfes kampanj "The swedish number" för Svenska turistföreningen kammar hem två guld.

Samtliga svenska vinnare nedan 

Ingo "The swedish number", STF (Consumer direct)
Abby Priest "Adobe Stock Apparel", Adobe (Business to business direct)
Ingo/Cohn & Wolfe "The swedish number", STF (PR)
King, "Healthcounter", Ica (Promotion)
Milford Sweden "Justino"(Recration & Leisure TVC)
Forsman & Bodenfors "Look who's driving" Volvo Trucks (Viral Film)
King, Read to unlock, Berättarministeriet, (Mobile sites & Apps)
Forsman & Bodenfors Åhléns "No Limits" (Fasion, Footwear, Personal Accessories)
Forsman & Bodenfors H&M "She's a lady" (Fasion, Footwear, Personal Accessories)
Forsman &Bodenfors Post Nord "Love Logistics" ( Professional Products & Services TVC)
TBWA Canal Digital, "Det är viktigt att se på tv" (Communication & Public Services-TVC)
Åkestam Holst, SAS, "Travelers Think Big" (Transport & Tourism TVC)
Åkestam Holst, "Varannan vecka", (Ikea Retail Services TVC)



Dela sidan: