Dela sidan:

Johan Gahlin har varit försäljningdirektör på Talentum, men fick gå i samband med en omorganisation i fjol. Tidigare var han vd på Stormarknadspress mellan 1999 och 2010. Nu blir han ansvarig för Sveriges Annonsörers försäljning. 
– Det ska bli utmanande och inte minst roligt att få vara med att stötta våra medlemmar, inte minst i dessa förändringens tider där förutsättningarna förändras i hög hastighet. Hoppas och tror att min mångåriga erfarenhet som representant på andra sidan bordet kan förstärka det kompetenta teamet hos Sveriges Annonsörer, säger Johan Gahlin i ett pressmeddelande. 

SAS förre marknadschef Ulf Hermansson Samell rekryterades som utbildnings- och eventchef för två år sedan. Nu får han rollen som marknadschef på Sveriges Annonsörer efter att Jannice Borekull sagt upp sig för att resa jorden runt.  
– För att bli än mer snabbrörliga tror vi att det är viktigare än någonsin att jobba integrerat och över gränserna externt såväl som internt. Det här är en del i vårt ständiga förändringsarbete i att kunna ge mesta möjliga nytta för våra medlems­företag



Dela sidan: