Dela sidan:

Svensk Fastighetsförmedling är en av de största aktörerna på den svenska bomarknaden. Nu tar de hjälp av reklambyrån McCann Stockholm och Scandinavian Design Group för att ytterligare stärka sin position. 
– Vi ser verkligen fram emot att samarbeta med McCanns mycket kompetenta team. De har en genuin förståelse för vår affär, hög kreativ nivå och ett strategiskt kunnande som vi gillar. De har även en bra förståelse för alla nya kanaler och hur man måste använda data och tech för att bli mer effektiva i den tuffa konkurrens som vi har idag, säger Johanna Gavefalk, marknads- och kommunikationschef på Svensk Fastighetsförmedling i en kommentar.

Samarbetet drar igång nu i januari. 
– Att få jobba med ett så starkt varumärke som Svensk Fastighetsförmedling känns jätteroligt så klart. Det är bra personer på deras marknadsavdelning och vi är grymt peppade och tycker att det känns jättebra med de diskussioner vi har haft tillsammans, säger Thomas Gibson, client director, McCann Stockholm.

Arbetsgrupp: 
Kundansvarig: Thomas Gibson
Strategiansvarig: Carl-Johan Schultz
Chief creative officer: Adam Kerj
Huvudkreatörer: Klaudia Klang och Per-Olof Lundgren
Designer: Karin Johansson.



Dela sidan: