Dela sidan:

Min Stora Dag hjälper varje år utsatta barn och ungdomar att förverkliga deras drömmar. Nu inleder man ett samarbete med reklambyrån Volt för att utveckla varumärket och den visuella identiteten.

– Jag och hela byrån är fantastiskt glada för förtroendet. Min Stora Dag är en beundransvärd och viktig organisation som gör stor skillnad för tusentals barn och deras familjer. Vi är många på byrån som ser fram emot att jobba hårt för att bidra till organisationens livsviktiga arbete, säger Henrik Stampe, VD på Volt.

Samarbetet är redan igång och innefattar en översyn av varumärkesplattformen samt utvecklingen av en ny visuell identitet och digital plattform.

– Min Stora Dag har växt mycket och 2016 blev ett rekordår på alla sätt. Nu ska vi nå ännu fler barn och måste då anpassa oss till ett samhälle i ständig förändring med allt vad det innebär. Volt känns som en perfekt partner i det här läget. Jag imponerades inte bara av deras kompetens utan också av att de är lyhörda, intresserade och engagerade, säger Hélène Benno, generalsekreterare på Min Stora Dag.


Dela sidan: