Dela sidan:

Silja Lines nya satsning går under namnet "Jonas Kök". Här möter vi kökschefen Jonas Niklasson som tillsammans med Calle Schulman utforskar Silja Symphonys matubud. Resultatet syns i fyra filmer som publiceras i digitala- och sociala medier. 
– Maten är en viktig del av kryssningsupplevelsen. Med "Jonas Kök" visar vi på vår bredd och kunskap. God mat som lagas från grunden med mycket hjärta och själ, säger Janis Pavuls, kommunikationsdirektör på Silja Line, i ett pressmeddelande.

Rederiet har skapat filmerna tillsammans med mediehuset Vice. 
– Att producera kvalitativt och relevant content är vad vi brinner för på VICE. Vi är stolta att få göra det med ett varumärke som Silja Line, där vi förhoppningsvis också kan ändra eventuella förutfattade meningar till det bättre, säger Kay Höök, vd på Vice i Sverige. 

Se den första filmen här nedan.

Arbetsgrupp VICE
Account Director: Filip Kiisk
Producer: Ivar Berglin
DoP och Regi: Carl Nilsson



Dela sidan: