Dela sidan:

Volvo har släppt en teaser för kampanjen som har premiär ikväll på TV4 och i varumärkets egna kanaler. Temat är "Omtanke" och musiken i filmen står José Gonzales för. 
– För oss handlar omtanke om att vi bygger bilar för människor som bryr sig om andra människor. Men också om att tänka om och göra saker annorlunda. Vi tror att det är den här inställningen som tagit oss dit vi är idag, och som kommer få oss att uppnå våra framtida mål. Omtanke är dessutom namnet på vårt hållbarhetsprogram, säger Per Carleö, marknadsdirektör på Volvo Car Sverige, i ett pressmeddelande.

José Gonzales framför "Stay Alive" – en specialskriven låt för Hollywoodfilmen "The secret life of Walter Mitty" från 20th Century Fox.
– Jag är peppad på en framtid där förflyttning inte utgör någon fara för människor och miljö. Därför är jag extra glad över att min musik är med i kampanjen, säger han i en kommentar.

Volvos byrå är Forsman & Bodenfors.



Dela sidan: