Dela sidan:

Tillsammans Sthlm vann uppdraget i en pitch driven av Bonava och byråvalsrådgivaren Max Aperia. Samarbetet tar sin början i framtagandet av ett kommunikationskoncept och en kampanj som ska gå under våren.

– För Bonava är det viktigt att utgå ifrån kunden i allt vi gör, vilket vi vill ska reflekteras i vår kommunikation och erbjudande. Valet av byrå landade på Tillsammans då de visade förståelse för vår vision, att skapa hem och levande områden där människor trivs, säger Sofia Rudbeck, SVP Marketing and sales i ett pressmeddelande.

– Bonava är ett otroligt spännande varumärke och de vill bli utmanade. De agerar i en kategori som har varit väldigt traditionella i sin kommunikation men Bonava förstår att de måste hitta nya sätt för att nå sin målgrupp och att de måste skapa lösningar som inte kräver köpt media för att nå ut, säger Fredrik Svensson, kundansvarig för Bonava och partner och på Tillsammans Sthlm i en kommentar.

Tillsammans kommer att fokusera på att skapa content som framförallt ska fungera i sociala medier och Bonavas egna kanaler.


Dela sidan: