Gyllene Hjulet arrangerades igår av Sponsrings & Eventföreningen för 20:e året i rad. 170 stycken bidrag skickades in och 13 av dem korades som vinnare i respektive kategori. 

Här är alla vinnare: 

ÅRETS BÄSTA SPONSRING
NattVasan - SILVA Sweden, Vasaloppet

ÅRETS RÄTTIGHETSINNEHAVARE
Gothia Cup – BK Häcken, Rättighetsbyrån

ÅRETS SAMHÄLLSENGAGEMANG
#HATAHAT – Telia, Stiftelsen Friends

ÅRETS EVENT B2B
Webbdagarna Stockholm – IDG, Springconf

ÅRETS EVENT B2C
Barncancergalan – Det svenska humorpriset - Barncancerfonden, FLX, DNS, Kanal 5

ÅRETS INTERNA EVENT
Fastighetsbyråns 50 årsjubileum - Fifty shades of great - Minnesota Communication, Fastighetsbyrån

ÅRETS LÅNGSIKTIGA
Arla kosläpp – Le Pacte, Arla

ÅRETS INTERNATIONELLA
Child4Child – Garbergs, Childhood Cancer International

ÅRETS HANTVERK
The Scania Clock – TBWA Stockholm, Scania

ÅRETS DIGITALA
Los Santos Pride – Garbergs, Stockholm Pride

ÅRETS NYTÄNKANDE
Läkerol – LET'S TALK – Cloetta Sverige, KING, IUM, POST STHLM

ÅRETS ENDORSEMENT
Henkes hårresande meddelande - Jung Relations, HardHat, MediaCom

ÅRETS MEST KREATIVA LÖSNING
Statue of integrity - Ord&Bild Reklambyrå.