Dela sidan:

Jung Relations ska hjälpa OKQ8 med pr på den svenska marknaden samt samarbeta nära med LEAD som har motsvarande uppdrag för Danmark. Byrån tog hem uppdraget efter en pitch under våren. 
– Vi ser mycket fram emot att få dela den här resan med Jung och är nöjda med utfallet av vårt första samarbete. Vi arbetar konstant med hållbarhet på alla plan, och våra aktiviteter ska genomsyra det perspektivet i allt vi gör, både socialt och miljömässigt. Jag är övertygad om att Jung genom sin kompetens och kreativa förmåga kommer att kunna bidra till vår framtidsresa, säger Alexandra William-Olsson, kommunikationschef på OKQ8 Scandinavia, i ett pressmeddelande.

Uppdraget innebär att stötta pr-arbetet på en bolagsövergripande nivå inom alla affärsområden. Inledningsvis gjordes en aktivering i samband med den officiella Biltvättarhelgen i våras.
– Vi är väldigt glada över samarbetet och det förtroende som OKQ8 Scandinavia ger oss i och med det här uppdraget. Vi hoppas kunna bidra både strategiskt och kreativt för att tillsammans med OKQ8 Scandinavia skapa meningsfull kommunikation i en bransch som är ganska generisk, kommenterar Jimmy Rodhelind, vd på Jung Relations.



Dela sidan: