Dela sidan:

Konsumenter frigör sig från skärmarna, tar till sig budskap via hörlurar eller högtalare och söker information med sina röster i stället för med fingertopparna.
Under Resumés nya konferens Sound Stockholm, som arrangeras den 30 november, tar vi ett rejält grepp om den växande ljudkommunikationen och hur varumärken kan använda ljud för att uppnå sina kommunikativa mål.

Några exempel ur innehållet:
• Vad den framväxande voice-tekniken, och produkter som Amazon Echo och Google Home, innebär för kommunikatörer och marknadsförare.
• Hur människan konsumerar och påverkas av ljud i olika situationer.
• Hur låter ditt varumärke?
• Flera case kring framgångsrik, aktuell ljudkommunikation i olika kanaler.

– Det pågår stora förändringar som innebär att alla kommunikatörer och marknadsförare behöver vässa sina kunskaper om ljud. Vi kommer att samla de bästa experterna, företagen och casen för att ge alla deltagare värdefulla kunskaper i detta viktiga ämne, säger Fredrik Svedjetun, konceptchef på Resumé och ansvarig för programmet.

Johan Såthe, chefredaktör på Resumé:
– AI och nya användningsområden för röst och ljud håller på att förändra medie- och kommunikationsvärlden i grunden. Därför känns det mycket roligt att Resumé anordnar en dag med fokus på möjligheterna för röststyrning och ljud.

Bauer Media är huvudpartner till Sound Stockholm.
– Sveriges annonsörer har aldrig tidigare investerat så mycket i ljudmedier som nu, säger Louise Lundgren, Head of B2B and Relations på Bauer Media, och fortsätter:
– Vi på Bauer Media möter ett stort intresse och nyfikenhet kring ljudets påverkan och möjligheter ur ett marknadsföringsperspektiv. Vi är glada att Resumé har tagit initiativet till en heldag fylld med inspiration och kunskap om ljud. Som marknadsledare i branschen är det en självklarhet att vara huvudpartner till Sound Stockholm.

Sound Stockholm arrangeras den 30 november på Hilton Slussen i Stockholm. Läs mer och boka dina biljetter här

Utöver Bauer Medias huvudpartnerskap är Online Voices och Spotify klara som partners till Sound Stockholm.



Dela sidan: