Dela sidan:

Martin Mellgren är marknadschef på Bonnier Business Media (BBM) och ansvarig för b2b-marknadsföringen inom Bonnier News. Nu adderar han ytterligare en titel på sitt cv i form av jobbet som vd på BBM Sales som sköter försäljningen av en lång rad titlar, däribland Resumé och Veckans Affärer. 
– Vi har redan kommit ganska långt, men jag ser stora möjligheter för alla våra affärsmedier inom Bonnier News. Det ska bli otroligt kul att utöver min nuvarande roll som marknadschef för B2B på Bonnier News även bli vd för vårt dotterbolag så att vi får ihop detta på allra bästa sätt, säger Martin Mellgren.

Tidigare har ansvaret legat hos Mikael Nestius, vd på BBM.
– Vi har jobbat stenhårt med dessa delar i några år nu, hittat nyckelkompetensen och systemen samt byggt sedan 2014 tillsammans med teamet från RTM Business Partner Sveriges just nu vassaste säljorganisation, som Bonnier förvärvade helt och hållet vid årsskiftet, säger Martin Mellgren.


Dela sidan: