Rekryteringarna kommer efter att man i november vunnit det europeiska uppdraget för Toyota och Lexus inom reklam, media och produktion.

Kreatören Timo Orre rekryteras från INGO där han jobbat med varumärken som Wasabröd, Löfbergs och Situation Stockholm.

Jessica Stiller kommer från River och blir ny integrerad projektledare för reklam och media, en ny roll på byrån.

Julia Ehrencrona ansluter från Media View och blir på The&Partnership digital planner.

Ulrica Orrby blir ny operations director, hon kommer närmast från customer management-byrån Kaplan.

Slutligen ansluter Arvid Ahnström som ny copywriter med Lexus som huvuduppdrag. Ahnström ansluter från reklambyrån Soluzions där han jobbat med bland annat Porsche.

– Vår affärsmodell bygger på att integrera reklam, media och produktion på ett modernt och effektivt sätt. Vi är jätteglada över att ha hittat duktiga människor som kan hjälpa oss att bygga byrån och en positiv kultur som gör att vi lyckas – i synnerhet när byrån fortfarande växer, säger Joachim Medalen, vd på The&Partnership Norden.