Dela sidan:

I lördags delades Stora Influencerpriset ut. Priset är instiftat av organisationen Influencers of Sweden och belönar de mest kreativa och affärsdrivna innehållsskaparna. Galan och priset görs i samarbete med Boom Watches, Natural Cycles och Cure Media.

Priset som årets influencer, som röstas fram av publiken och organisationens medlemmar, gick till Margaux Dietz. Dietz vann omröstningen överlägset med 70 procent av rösterna. Diets bloggar till vardags på Elle.

"Priset är jag såklart hur glad som helst för att vinna men det som verkligen betyder något är hur engagerade ni är och hur mycket ni givit till mig. Jag blir helt överlycklig att ni tagit er tid att röstat, varje liten röst var värd så himla mycket", skriver Dietz på sin blogg.

Margaux Dietz hyllades i somras efter att ha lagt upp en video från sin förlossning, en video som setts över 700 000 gånger.

Här är alla vinnare från Stora Influencerpriset:

Årets influencer: Margaux Dietz

Årets Nykomling : JLC
Årets Veteran: Elsa Billgren
Årets Kreatör: Elin Kero

Årets Varumärke: Elin Häggberg
Årets Röst: Ångestpodden
Årets Innovatör : Nordinary
Årets Business: Therese Lindgren

Årets Samarbete : Angeliqa Mejstedt & Morakniv
Årets Annonsör: Adobe
Ebbapriset: Frida Ramsted
Årets medlem: Clara Toll



Dela sidan: