Dela sidan:

Håkan Aludd har en lång bakgrund inom kommunikationsbranschen på bland annat Stendahls, Hundra och Sunny Side Up. Nu blir han ny digitalt marknadsansvarig på Offside Press med tidningarna Filter, Offside och Skriva.

– Vi är väldigt glada att få jobba med Håkan Aludd, som med sin långa erfarenhet av content marketing blir ett värdefullt tillskott för oss. Vi har alltid producerat starka berättelser från verkligheten, och nu ska vi bli ännu bättre på att nå ut till både de som gillar oss och de som ännu inte upptäckt oss. säger Anna Falck, vd för Offside Press.

Håkan Aludd sitter även i styrelsen för inkubatorn Framtidens Företag och är lärare i content marketing på IHM.

– Det här är verkligen ett drömuppdrag för mig! Jag har läst vartenda nummer av Filter under de snart 10 år magasinet har funnits. Offside är också ett magasin som jag gillar och nu blir det dags för mig att stifta bekantskap med Skriva. Att få jobba med content marketing i det här sammanhanget känns otroligt spännande. Jag är helt övertygad om att vi kommer att nå en större publik och därmed få resurser att göra ännu bättre produkter, för man märker väldigt tydligt att det här gänget brinner för att leverera kvalitet, berättar Håkan Aludd i ett pressmeddelande.


Dela sidan: