Dela sidan:

I inledningen av 2017 tillsattes Livia Moore som ny marketing director på ekonomiappen Tink. Moore fick i uppdrag att sätta samman ett nytt marknadsteam som skulle kommunicera Tinks vision både i Sverige och internationellt. Nu ansluter fyra nya personer till teamet.

Julia Levander, pr-manager, ansluter från Geelmuyden Kiese.

Anders Katz ansluter från mediebyrån GroupM. Katz blir ny performance marketing manager.

Anja Hodann från kommunikationsbyrån Futurniture ansluter som marketing manager.

Ny brand designer på Tink blir Isabelle Österlund, senast på Animal.

Inom kort kommer ytterligare rollar att tillsättas.

– Jag vill bygga ett team med specialister där vi tillsammans fungerar som en in-house byrå som kan skapa grym marknadsföring oavsett kanal. Vi är i en otrolig tillväxtperiod på Tink och marknadsteamets mål är att ta bolaget till en helt ny nivå, vilket vi snabbt kommer att se resultat av. Det är imponerande att se hur fort alla kommit i synk och bidrar med sina respektive kvaliteter, säger Livia Moore.


Dela sidan: