Dela sidan:

Hemfrids nya rekamkoncept kallas "Flow" – när allt bara flyter på. I den första kampanjen har fyra olika filmer tagits fram som illustrerar känslan av flow. Ett begrepp som inom psykologin ofta beskrivs som en upplevelse av energi och framgång.
– Vi ville testa ett nytt sätt att prata om våra tjänster och lyfta fram den där härliga känslan när man får hjälp med en enklare vardag. En mer friktionsfri tillvaro där allt flyter på och ingenting hakar upp sig, säger David Leeb marknadschef Hemfrid, i en kommentar.

Byrån som ligger bakom konceptet är Prime.
– Det ska bli otroligt spännande att få utveckla denna idé tillsammans med Hemfrid. Det är precis vad deras tjänster handlar om, att skapa ett bättre flow i kundernas vardag. Jag ser även fram emot att ta idén vidare och visa hur Hemfrid skapar flow för medarbetare och samhället i stort, säger Hanna Belander som är creative director på Prime.

Se filmerna här:



Dela sidan: