Dela sidan:

På Bonnier News har Hany Hourieh jobbat som kommunikatör och relationsmarknadsförare i DN:s lojalitetsprogram. Nu går han istället vidare till Elastx där han blir digital marknadschef.

It-bolaget Elastx levererar automatiserade it-lösningar och konsulttjänster till företag.

– Vi ser mycket framemot att få börja jobba ihop med Hany. Hans driv och erfarenheter inom digitala medier är en perfekt match för oss i den spännande tillväxtfas vi just nu befinner oss i, säger Elastx COO Henrik Grankvist.

Vid sidan av sitt jobb är Hany Hourieh även aktiv i mångfaldsnätverket The Social Few. Hourieh lämnar sin tjänst på Bonnier News den 22 januari.

– Jag har stort förtroende för de lösningar som Elastx har tagit fram och gjort det lättare för sina respektive kunder att utföra ärenden och ha mer och bättre kontroll över sin IT-verksamhet. Nu har Elastx valt att satsa stort på digital marknadsföring och kommunikation. Det ska bli spännande att få jobba med och bidra till en ökande digital närvaro i ett snabbt växande och framgångsrikt bolag, säger Hany Hourieh i ett pressmeddelande.



Dela sidan: