Dela sidan:

Stampens nya rekryteringar är tänkta att stärka mediebolagets affär på sikt. 

Louise Jacobson tillträder den nyinrättade rollen som digital growth manager och blir ansvarig för digital bearbetning, automatisering och tillväxt. Hon har tidigare varit marknadschef på Röhnisch och onlineansvarig Ellos. 

Erik Hällås har under 2017 jobbat som konsult för Stampen och intar nu rollen som Produktchef för digitala prenumerationer på Stampen Media. 

Jenny Söderqvist rekryteras till rollen som Administrativ försäljningschef på GP. Jenny, som idag är Head of Inventory på Bauer Media. 

– Dessa rekryteringar är en del av vår fortsatta satsning framåt för att stärka vår annons- och prenumerationsaffär genom lokal kvalitetsjournalistik med fokus på västkusten. Jag ser fram emot att välkomna Erik, Jenny och Louise som tillsammans har en bra blandning av kompetens kring konsumentförsäljning, digital kommunikation och produktutveckling, intäktsanalys och försäljningsadministration, säger Johan Hansson, vd Stampen Media, i ett pressmeddelande.



Dela sidan: