Dela sidan:

Nigab väljer Story som pr-byrå för bolagets vinportfölj, bestående av över 50 viner.

– Story är kreativa och snabbfotade, vilket är precis det vi letar efter i en byrå.
För oss är det viktigt med högt i tak och ärlig återkoppling och där är Story
både ansvarstagande och uppmärksamma på alla sätt och vis, säger Magda
Roszkowska, business development manager på Nigab.

E-handelsbolaget Parfym.se väljer Story för hjälp med sin långsiktiga varumärkespositionering. Bolaget grundades 2005 och omsätter idag 200 miljoner kronor om året.

– Vi har valt att samarbeta med Story eftersom de är duktiga på att driva
strategiska diskussioner men också för att de kan översätta strategierna till
konkret action, säger Darko Drašković, vd för Parfym.se.

Parallellt med de nya uppdragen rekryterar Story projektledaren Linda Gustad för byråns kunder inom mat- och drycksegmentet. Gustad kommer närmast från en roll som marknadskoordinator och projektledare på Bonnier Magazines & Brands.

– Jag ser fram emot att börja på Story! Här finns ett tänk och ett arbetssätt
som tilltalar mig; man väljer sina kunder med omsorg och strävar alltid efter att
vara en långsiktig samarbetspartner med en tight relation till kunden, och det
är precis så jag vill arbeta. Dessutom är mat och dryck min stora passion så
det är såklart extra roligt att fokusera på det segmentet, säger Linda Gustad,
projektledare på Story.

Story har sedan tidigare kunder som Red Stripe, Orkla, Johnson&Johnson och Michelin.



Dela sidan: