Dela sidan:

Jo Kommunikation får helhetsansvar för HärjedalsKöks kommunikation. Enligt ett pressmeddelande är en stark faktor bakom att varumärket valde Jo att byrån har en bred representation av olika nationaliteter anställda. 

– Precis, Sverige är ett fantastiskt land med alla möjliga olika människor och då tycker vi det är viktigt att ha olika perspektiv bland oss som jobbar med att kommunicera. Detta såg HärjedalsKök som ytterligare en styrka hos oss och vi är otroligt stolta att få det här förtroendet, säger Edel Puntonet, vd för Jo Kommunikation.

Marknadskommunikation i digitala medier kommer att stå i centrum för samarbetet.

HärjedalsKök grundades för 23 år sedan och omsätter i dag 155 miljoner kronor.

– Sedan starten har HärjedalsKök vågat tänka annorlunda, och utmanat en annars ganska traditionell bransch. Vi är lite av en uppstickare bland köksleverantörerna och därför känns det superkul att samarbeta med en annan äkta norrländsk uppstickare som Jo Kommunikation. Vi blev riktigt imponerade av jo-gänget och vi är övertygade om att de kommer hjälpa oss att växa ännu mer, säger Mattias Forsman, marknadschef på HärjedalsKök.

 



Dela sidan: