Dela sidan:

Alexander Gårdenberg återvänder till B-Reel efter sejourer på AKQA i Göteborg och nu senast Bold i Stockholm. Under sin tidigare period på B-Reel arbetade Gårdenberg som designer, nu återvänder han som design director.

Hanna Lilja kommer till B-Reel från Oakwood där hon haft rollen som digital producent och HR-manager. På B-Reel får hon tjänsten som producent.

Ted Lindgren ansluter från adidas Originals i Norden där han varit brand manager. På B-Reel får han en liknande roll.

Rekryteringarna kommer efter att B-Reel under hösten fick det globala kreativa uppdraget för Storytel.

– Det är spännande tider på B-Reel, vi växer med kunder som attraheras av vår syn på
kommunikation och framtiden, och med personal som kan hjälpa oss att förverkliga våra högt ställda ambitioner. Det känns lyxigt att få in färsk erfarenhet från ett hett varumärke på kundsidan i form av Ted. Hanna har varit med och framgångsrikt utvecklat en modern byrå och får fortsätta den uppgiften i större kostym hos oss. Att Alex skulle återvända var något vi först skämtade om lite drömskt, vilket förklarar hur glada vi är över att det blev verklighet, säger Jesper Kling​, managing director på B-Reel Stockholm.


Dela sidan: