Dela sidan:

Jenny Borthen tar över tjänsten som vd på Wonderland Event efter att Mia Jorpes tar ett kliv åt sidan för att fokusera på projektledning och nyförsäljning.

Borthen kommer från en tjänst som senior projektledare på ett annat BBS Group-ägt bolag, BerntzonBylund.

– Det känns väldigt bra när vi kan utveckla byråerna i vår grupp genom internrekryteringar, en del av vår affärsidé är helhetsperspektivet på kommunikation och därför passar också Jenny Borthen perfekt som vd för Wonderland, säger Joachim Berntzon, delägare i BBS Group.

Bland Wonderland Events kunder räknas bland annat Guldbaggen, TriArt, Vinge, Notar, Sigma, Storytel och Coca-Cola.

– Live event och brand experience blir allt viktigare ju mer digitaliserad kommunikationen blir, säger Jenny. – Dessutom kravställs event och upplevelser allt mer utifrån varumärkesperspektiv och helhet och där passar min erfarenhet från reklambranschen extra bra. Genom BBS Group har vi extra mycket muskler när vi gör event, säger Jenny Borthen.


Dela sidan: