Dela sidan:

Rekryteringen av Daniel Roos kommer efter att The&Partnership sett en ökad efterfrågan på conentsidan. Roos har tidigare varit COO på contentbyrån Make Your Mark.

– Det känns väldigt spännande att komma till en sådan stark byrå och ta det
contenterbjudande som finns i dag till nästa nivå. The&Partnership har den där
entreprenörsandan som är så viktigt för att kunna vara snabbfotad och dynamisk i
uppdragen som finns där ute just nu och de som väntar runt hörnet. Tillsammans med en nästintill hundraprocentig digital produktion på plats och datadrivna-lösningar inom
strategi, reklam och media sitter The&Partnership på ett stort försprång när det gäller
framtidens contenterbjudande, säger Daniel Roos, head of content, Nordics på The&Partnership.

The&Partnership har i dag 50 anställda runtom i Norden och jobbar bland annat med Toyota, Lexus och hotels.com.

– Att förstärka vårt team igen är inspirerande och roligt. Extra spännande att göra det inom content. Daniels profil passar perfekt för hur vi vill bygga framtidens byrå. Med sin breda kunskap och långa erfarenhet stärker han vårt befintliga team och kommer att kunna utveckla erbjudandet mot de förfrågningar och lösningar som väntar framåt, säger Joachim Medalen, VD på The&Partnership i Norden


Dela sidan: