Dela sidan:

Samarbetet mellan Klarna och podduon beskrivs som ett partnerskap snarare än ett traditionellt sponsorskap. Daniel Redgert och Margaux Dietz blir ambassadörer för Klarnas varumärke och företagets tjänster kommer att på olika sätt få plats i den nya podcasten.
– På Klarna arbetar vi kontinuerligt med att göra våra tjänster ännu enklare och smidigare att använda. För oss handlar allt om användarupplevelsen och vi brukar sammanfatta vår målsättning i ett ord - smoooth. När vi började prata med Daniel och Margaux om hur vi skulle kunna samarbeta var det därför självklart för oss att det måste handla om hur vi kan hjälpa varandra att bli ännu mer smoooth, säger Christian Cabau, marknadschef Klarna Sverige, i ett pressmeddelande.

Det första avsnittet av "Redgert & Dietz" sänds 2 april. 
– Jag är otroligt glad över att få arbeta med en så otroligt modern och spännande kund som Klarna. Jag och Margaux får otroligt stor frihet inom ramarna för samarbetet vilket är nödvändigt då vi lever i en så föränderlig värld. Vi kan inte avtala vad vi ska kommunicera om tre månader redan idag, det måste få växa fram, säger Daniel Redgert.



Dela sidan: