Dela sidan:

Närmast kommer Cassandra Lindblom från Aller media där hon arbetat som kommersiell redaktör och ansvarat för bolagets affiliateaffär. Tidigare i karriären har hon bland annat jobbat på E24 och FAB Media där hon under en period var chefredaktör för tidningen Chic.

I rollen som digital conversion specialist på Bonnier Magazines & Brands kommer hon bland annat jobba för att göra användare till betalande användare och att få hela organisationen att tänka konverterande.

– Med sin gedigna hands on-erfarenhet av digital innehållsproduktion och distribution, analys av trafik och användarbeteende och djupa förståelse för innehåll som grund för konvertering och växande affärer passar Cassandra perfekt i denna roll, säger Björn Söderström, business accelerator på Bonnier Magazines & Brands.

– Det ska bli riktigt kul att få jobba med Bonnier Magazines & Brands välkända och starka digitala varumärken. Det är verkligen en ära! Jag är oerhört glad, spänd och stolt över att få se till att läsare och följare förvandlas till konverterande kunder genom vasst och välarbetat redaktionellt material. Jag har verkligen landat mitt drömjobb, säger Cassandra Lindblom.



Dela sidan: