Dela sidan:

Den Malmöbaserade reklambyrån Bästa kompisar fokuserar i huvudsak med rörlig bild och har kunder som Cdon, IKEA, MFF, Perstorp AB, Ellos och Sandvik.

Nu väljer man att ta in en ny delägare och business development director på den 12 man starka reklambyrån. Christopher Book kommer närmast från en roll som kommersiell direktör på Politikens lokalaviser.

– Efter att ha jobbat större delen av min karriär inom media har jag sett hur medielandskapet förändrats för de traditionella kanalerna. Kommunikation idag måste ske utifrån en digital strategi där behovet av att vara relevant och innehållsdriven är större än någonsin, säger Christopher Book.

– Jag kan inte tänka mig en bättre kollega och affärsutvecklare än Christopher med hans breda erfarenheten från de största mediahusen i Norden. Han är en viktig pusselbit i vår digitala anpassning av vårt erbjudande och har ett lysande track record, säger Bästa kompisars vd och partner Ola Mohlin.


Dela sidan: