Dela sidan:

Under våren har Mirum Stockholm rekryterat fem medarbetare. Nu värvar man in Charlotta Lorentz som affärsutvecklare och Johan Norlund som projektledare. 

Charlotta Lorentz kommer närmast från den digitala innovationsbyrån BAS ITG och har en 20-års lång erfarenhet av att utveckla byrå, team och strategiskt coacha internationella kunder.

– Jag har länge saknat ett sammanhang där varumärke, kommunikation och teknik får lika stor vikt. På Mirum Stockholm får jag vara med om att bygga upp ett nytt spännande holistiskt erbjudande där innovation, ny teknik och riktigt bra kommunikation kommer leda vägen tillsammans med ett team av erfarna och kreativa kompetenser. Våra uppdragsgivares kunder är alla människor i en extremt dynamisk värld och därför känns extra spännande att tillsammans få bygga holistiska lösningar för att möta kundernas behov i de gamla och nya touchpoints som kommer att vara del i morgondagens kundresa, säger hon i en kommentar. 

Johan Norlund kommer från contentbyrån Oh My! som han under en åtta års period varit med att bygga upp. Han har sedan tidigare erfarenhet inom digital kommunikation. 

– Det avgörande för mig var att få vara med på resan från början och forma det nya Mirum Stockholm. Jag går från att jobba mest med lokala kunder hos den tidigare arbetsgivaren till att nu få möjlighet att jobba med större internationella varumärken, vilket känns som en spännande och rolig utmaning! Utöver det tycker jag att Mirum Stockholm har en både dynamisk och human kultur, vilket är viktigt för mig, säger han. 


Dela sidan: