Dela sidan:

När Nordaq expanderar sin verksamhet ocj anlitar man RBK som global byrå, när vattenfiltreringssystemet ser ett ökat intresse från internationella aktörer. 

–Vi får otroligt mycket uppmärksamhet internationellt och behöver en partner för både strategi och kommunikation att vägleda oss. I RBK har vi hittat en byrå med begåvning lika stor som hjärtat", säger Stefan Witz, partner och marknadsdirektör på Nordaq, i en kommentar.

Nordaq har inlett samarbete med restauranger som motsvarar över 120 stjärnor i Guide Michelin. Bland kunderna märks bland annat Mathias Dahlgren, Frantzén och Thomas Keller, med restaurangerna French Laundry och Per Se.

RBK säger så här om samarbetet:
– Flaskvattnets negativa påverkan på miljön, från produktion av flaskan till transport och sophantering, är något Nordaq arbetat för att lösa. Med ett världspatent på ett filtreringssystem som ger ett gott vatten på ett klimatsmart sätt är det ett globalt drömuppdrag” säger Kajsa Öijerholm, vd på RBK.


Dela sidan: