Dela sidan:

Sedan starten i Göteborg för drygt ett år sedan har Realise Communication locka till sig stora kunder som Volvo och SAS institute. Byrån har etablerat sig som en strategisk event marketing-byrå på den nordiska marknanden, och ökade kundförfrågningar har nu gjort att man öppnar en filial i Stockholm för att möta behovet. 

Till det nya kontoret kliver Anders Brunmark in som CD och Emma Grävare blir projektledare.
– Satsningen på Stockholm kom något tidigare än planerat, men när vi fick möjlighet att rekrytera två av branschens absolut starkaste projektledare och kreatörer var valet enkelt. Emma och Anders kommer att tillföra oss enormt mycket, både kreativt och strategiskt, säger Niclas Mellbin, vd på Realise Communication. 

Emma Grävare kommer närmast från eventbolaget PS Communication där hon bland annat varit projektledare för Volvo Ocean Race.

– Möjligheten att kompromisslöst fokusera på kvalité i leveransen var det som gjorde att jag valde Realise, säger Emma Grävare.

Anders Brunmark kommer även han senast från PS Communication, där han var chef för den kreativa avdelningen. 

– Jag vill arbeta kundnära och kommer ha möjlighet att lägga den tid som krävs för att utveckla kreativa koncept och lösningar som gör verklig skillnad, säger Anders Brunmark.

Inom ett år siktar Realise Communication på att dubbla omsättningen och rekrytera ännu fler. Realise omsatte 13 miljoner under sitt första verksamhetsår och siktar på en omsättning på 20 miljoner under 2018. Tillväxtplanerna medför rekryteringar av ytterligare 3-4 medarbetare under det kommande halvåret i Göteborg och Stockholm.



Dela sidan: