Dela sidan:

Reklambyrån Garbergs vill stärka byråns erbjudande när det kommer till kreativt, strategiskt och kulturellt innehåll. Nu rekryteras tre nya medarbetare till kontoret i Stockholm. 

Pia Hjelt rekryteras som projektledare och Lina Bergman och John Lundquist Coey blir ny copywriter respektive AD. 

– Pia, Lina och John passar bra in i vår vision om att vara en dynamisk arbetsplats. Pias perspektiv och kunskap kompletterar oss andra projektledare på ett utmärkt sätt. Och Lina och Johns förmåga att så tidigt i karriären skapa så pass starka idéer är otroligt imponerande, säger Mehrnaz Bejne, vice vd på Garbergs, i en kommentar.

Pia Hjelt har jobbat i 20 år med kommunikation på olika sätt. Hon kommer närmast från ett uppdrag som Head of brand för buisness på Tele2. Lina Bergman och John Lundquist Coey har inte samma erfarenhet, men har som nyutexaminerade från Berghs prisats med två shortlists i Future Lions, fem merits i One Show och en vinst i One Show Client Pitch. 

– Vi tog examen på torsdagen och började vår anställning i måndags, så allt har gått väldigt fort. Men hela Garbergs-kulturen, alla människor och utvecklingen på byrån känns helt rätt i magen och vi är jättepeppade på att äntligen få börja jobba, säger Lina Bergman, ny Copywriter på Garbergs.



Dela sidan: