Dela sidan:

Tillsammans har Stefan Schwarz, Hanna Ljungberg och Andreas Andersson spelat 241 landskamper och är vana vid diverse matchsituationer. Nu illustrerar de dessa i en ny VM-kampanj tillsammans med LeoVegas Sport och deras ambassadör Patrick Ekwall, som även han snörat på sig fotbollsskorna och tagit på sig en matchtröja för att heja fram det svenska VM-laget. 

– Vi har valt att ta ut svängarna med vår VM-kampanj och försökt skapa ett unikt och särskiljande koncept tillsammans med våra VM-ambassadörer Stefan Schwarz, Hanna Ljungberg och Andreas Andersson. Kampanjen bygger till stor del på de tre folkkära landslagsprofilernas spontana agerande på fotbollsplan under filminspelningen. Om än med en viss tvist och med koppling till att LeoVegas Sport erbjuder fler än 15 000 olika spel på fotbolls-VM 2018, säger Mattias Wennerkvist, Sverigechef för LeoVegas Sport, i en kommentar.  

LeoVegas VM-kampanj lanseras idag och pågår under hela fotbolls-VM som avslutas den 15 juli. Utöver TV-reklam går LeoVegas Sports VM-kampanj även i tryckta medier, digitalt och som utomhusreklam.

VM-kampanjen har producerats av Elsner & CO i samarbete med LeoVegas Sport.

Här kan du se kampanjfilmerna: 



Dela sidan: