Dela sidan:

Byrån Resultify har fått i uppdrag av Malmö FF att ta fram en ny digital plattform med ny webbplats, ny design och ett nytt digitalt koncept.

Malmö FF:s hemsida är den viktigaste informationskanalen för att nå ut till supportrar och partners. Nu utvecklar man hemsidan för att stärka den digitala plattformen, som ska spela en central roll i kommunikation, e-handel och biljettförsäljning,

– Vår webbplats är central för oss för att driva e-handel och biljettköp. Med nya MFF.se kommer vi att få nya spännande möjligheter gällande digital marknadsföring och försäljning, säger Cina Wikeborg, marknadschef på Malmö FF, i en kommentar. 

– Vi är fantastiskt glada över att få göra den här resan med Malmö FF. När den nya webbplatsen är lanserad kommer vi att fortsätta samarbetet genom att stötta MFF att bli starkare i den digitala kommunikationen, marknadsföringen och försäljningen. Det handlar lika mycket om att tillgängliggöra information som att inspirera, säger Fredrik Ardmar, delägare på Resultify och ansvarig för projektet.




Dela sidan: