Dela sidan:

Influencer marketing är en annonsaffär som visat positiva resultat för Bonnier Magazines & Brand. Som Nordens största influencernätverk har man sett en mångdubbling av affären i år. Nu expanderar man som ett resultat av det höga trycket och rekryterar Sheila Arnell som Influencer Sales Specialist. 

– Genom sin självklara framtoning, affärsmässighet och erfarenhet av Influencermarketing är jag övertygad om att Sheila kommer att kunna bidra och utveckla vårt erbjudande till nya nivåer, säger Caroline Ensér, Affärsområdeschef Influencers på Bonnier Magazines & Brands, i en kommentar.

Sheila Arnell kommer senast från en roll som Head of Influencer Marketing för Loppigruppen och har en lång försäljningserfarenhet. Hon driver även bloggen barnplaggsguiden.se, som nu byter plattform från loppi.se till mama.nu.

– Jag är så exhalterad över att få börja jobba med det jag brinner för mest på just Bonnier. Influencer marketing är både roligt, snabbt och utmanande och det känns väldigt kul att få jobba på Bonnier med just detta. Det finns så många möjligheter och jag är övertygad om att vi kommer kunna skapa något fantastiskt tillsammans med alla deras härliga influencers, säger Sheila Arnell. 

Sheila Arnell börjar sin nya tjänst på Bonnier Magazines & Brands den 6 augusti. 



Dela sidan: