Dela sidan:

Efter ett bra 2017 såg FLB Europa en ökning av kunder som sökte samarbete med byrån. Nu stärker byrån upp med tre nyrekryteringar för att möta kundökningen. 

Tor Löwkrantz Waxin går in som strategisk rådigvare på FLB Europa och kommer senast från rollen som Head of Communications Strategy på Edelman Deportivo.

Linnea Nordström blir ny projektledare och kommer främst ansvara för pr-sektionen. Hon kommer närmast från rollen som pr-konsult och medieexpert på Rippler. 

Andreas Pettersson går från egen verksamhet till att bli ny kreatör och AD för FLB Europa. I den egna verksamheten har han haft samarbeten med kunder som Åbro Bryggeri, Ellos och Elgiganten. 

– Våra nya kollegor kommer med stor erfarenhet och tung kompetens från både reklam och PR, en kombination som gör att vi kan bredda vårt erbjudande och utvecklas som byrå. Nu känns det som att vi kan ta nästa steg och vi är grymt glada att just Linnea, Andreas och Tor vill vara med på det, säger David Becker, vd på FLB Europa, i en kommentar. 


Dela sidan: