Dela sidan:

FCB Fältman & Malmén får ny kund i Focus Neon. Uppdraget blir att stärka Focus Neons strategiska positionering och ta fram en ny grafisk profil till deras varumärkes- och kommunikationsplattform.

– Vårt uppdrag är att synliggöra den kapacitet och erfarenhet som 50 år på marknaden betyder, för Focus kunder. Vi ska bli lika tydliga i kommunikationen som de skyltar som Focus levererar till sina kunder i Sverige, Norge och Finland, säger CD Magnus Fältman på FCB Fältman & Malmén, i en kommentar. 

FCB Fältman & Malmén har erfarenhet av att agera kreativ hub på den nordiska marknaden för internationella företag. Via nätverk i Sverige, Norge och Finland ska man nu stärka Focus Neons position på den nordiska marknaden. 

– Vi är ett starkt innovativt företag med mycket lång erfarenhet av både produkter och tjänster men vi har inte kommunicerat våra styrkor speciellt brett. Det blir allt viktigare och viktigare att vara tydlig. Lika passionerat som vi jobbar med våra kunders varumärken i skyltexponering ska vi nu skylta med vårt eget, säger Magnus Näslund vd Focus Neon AB. 


Dela sidan: