Dela sidan:

The Bond har sedan starten 2014 expanderat och har under de senaste fyra åren fått flera nya kunder och medarbetare. Den senaste i raden blir Annica Brinck, tidigare CD på Grey Gothenburg, som blir ny copywriter för byrån. 

– Det känns väldigt bra. Jag sökte mig till The Bond för människorna, eftersom jag vill jobba med folk som kan mer än jag själv. Sättet som The Bond arbetar på, strategiskt och insiktsdrivet, lockade också. För att inte tala om den positiva energin som finns i företaget och som nästan går att ta på i när man kommer in i lokalen, säger Annica Brinck i en kommentar. 

Annica Brink har flera års erfarenhet inom reklambranschen. Hon har arbetat med stora kunder som Tele2, SAS, Volvo Cars och Harman Kardon. Hon är även aktuell som jurymedlem i guldäggsjuryn, och även vunnit ett guldägg 2014 för Sveriges Radios kampanj "Debattle". 

– Annica tillför ytterligare en skarp hjärna och ett nyfiket hjärta till vårt gäng. Hennes positiva energi och kreativa idéer är inspirerande för alla. Vår grundfilosofi är enkel – vi vill engagera människor. Det präglar allt vi gör och lösningarna vi levererar, därför är rekryteringsprocessen extremt viktig. Bara människor med rätt attityd, passion och erfarenhet jobbar hos oss, säger Malin Zetterlund, vd på The Bond.


Dela sidan: